Απο την περιγραφή του, λέει οτι σου δείχνει μόνο τους κωδικούς λάθους που βγάζει ο εγκέφαλος. Απο την εικόνα φαίνεται να δείχνει και ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο, οπότε δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα. Πιο χρήσιμο είναι να σου δίνει και ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο όπως πχ θερμοκρασία κινητήρα, άνοιγμα πεταλούδας, μπεκ ψεκασμού καυσίμου, τάση αισθητήρα "λ" κτλerling έγραψε:Για αυτό έχει κανείς άποψη?
Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Αινείας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Οκ. Πες ότι σου δίνει ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο. Πως θα ξέρεις αν είναι σωστές, αν δεν ξέρεις τις προδιαγραφόμενες τιμές; Και δεν μιλάω για την θερμοκρασία του κινητήρα που μπορεί να την βλέπουμε στο καντράν, αλλά για την τάση του αισθητήρα «λ» , ή την ποσότητα ψεκασμού, ή τον χρονισμό (αβάνς) και άλλα πολλά.
Οπότε, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχουμε ένα διαγνωστικό με τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά θα βοηθούσε, αντί για κωδικούς σφαλμάτων, να περιγράφει την ίδια την βλάβη.
Για παράδειγμα, αισθητήρας στροφών σήμα πολύ χαμηλό.
Οπότε, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχουμε ένα διαγνωστικό με τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά θα βοηθούσε, αντί για κωδικούς σφαλμάτων, να περιγράφει την ίδια την βλάβη.
Για παράδειγμα, αισθητήρας στροφών σήμα πολύ χαμηλό.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Οδυσσέας Ελύτης
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Μάλλον δεν έχει φτάσει ακόμα τόσο μακρυά η τεχνολογία. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει διαγνωστικό που σου δίνει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο χωρίς να σου δίνει κωδικό βλάβης, οπότε είναι κάτι εξτρά που θα έχει έστω κι αν δεν το καταλαβαίνεις καλά.athanatos έγραψε:αντί για κωδικούς σφαλμάτων, να περιγράφει την ίδια την βλάβη
Όταν είχα πρόβλημα στον αισθητήρα λάμδα, ο κωδικός βλάβης έλεγε "πολύ υψηλή τάση στο λ ". Πήρα ένα βιβλίο και τελικά έμαθα (μεταξύ άλλων) ότι ο λ πρέπει να παίρνει τιμές από το 0,1 έως το 0,850V περίπου και ότι οι τιμές που το υπερβαίνουν σημαίνει ότι το μείγμα είναι πολύ πλούσιο. Έτσι ο εγκέφαλος διορθώνοντας το "λάθος" πλούσιο μείγμα, μου έκοβε τη βενζίνη με αποτέλεσμα να "κόβει" το αμάξι στην πορεία. Οταν πήγα να δω τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο παρατήρησα ότι ορισμένες στιγμές ο λ χτύπαγε κάτι τάσεις 1,27V και μερικές φορές κολλούσε εκεί για μερικά δευτερόλεπτα.
Αινείας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Τα διαγνωστικά της κάθε εταιρείας, για τα δικά της μοντέλα, έχουν τα πάντα. Κάποια άλλα διαγνωστικά άλλων εταιριών, έχουν όσα τους επιτρέπουν οι εταιρίες αυτοκινήτων και ανάλογα τις συμφωνίες που έχουν κάνει. Άσε που στις περισσότερες των περιπτώσεων, είναι με ετήσια συνδρομή. Αυτά που κυκλοφορούν ελεύθερα στο εμπόριο, δεν μπορούν να τα έχουν όλα και σαφώς με πολύ λίγα χρήματα, έχεις και πολύ λίγες παροχές.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Οδυσσέας Ελύτης
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Το ευρέως γνωστό πασπαρτού των διαγνωστικών, είναι οι συσκευές με το τσιπάκι ELM237 που διαβάζουν τα πιο βασικά μεγέθη και δεν έχουν τη δυνατότητα να τροποποιήσουν τον εγκέφαλο. Είναι κάτι σαν Read-Only. Έχω ακούσει για τα ειδικά διαγνωστικά της κάθε εταιρίας που μπορούν να αλλάξουν τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου, ακόμα και το να ρυθμίσουν το πόσο ελαφρύ ή βαρύ γίνεται το τιμόνι και διάφορα άλλα.
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:05
- Τοποθεσία: Αθήνα-Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
http://www.youtube.com/watch?v=e5XCSMln3Xwathanatos έγραψε:Οκ. Πες ότι σου δίνει ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο. Πως θα ξέρεις αν είναι σωστές, αν δεν ξέρεις τις προδιαγραφόμενες τιμές; Και δεν μιλάω για την θερμοκρασία του κινητήρα που μπορεί να την βλέπουμε στο καντράν, αλλά για την τάση του αισθητήρα «λ» , ή την ποσότητα ψεκασμού, ή τον χρονισμό (αβάνς) και άλλα πολλά.
Οπότε, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχουμε ένα διαγνωστικό με τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά θα βοηθούσε, αντί για κωδικούς σφαλμάτων, να περιγράφει την ίδια την βλάβη.
Για παράδειγμα, αισθητήρας στροφών σήμα πολύ χαμηλό.
http://img.photobucket.com/albums/v119/ ... C01017.jpg
Ενα από τα πολλά που δίνουν στοιχεία σε πραγματικό χρόνο
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Πάντως γι αυτό, μια καλή ιδέα θα ήταν να τις καταγράψεις όταν το αυτοκίνητο είναι ΟΚ για να τις έχεις να κάνεις τη σύγκριση στο μέλλον, αν κάτι αρχίσει να πάει στραβά.athanatos έγραψε:Οκ. Πες ότι σου δίνει ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο. Πως θα ξέρεις αν είναι σωστές, αν δεν ξέρεις τις προδιαγραφόμενες τιμές;
Αινείας
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Ούτε αυτό είναι σωστό διότι δεν ξέρεις από ποιό σημείο και μετά οι ενδείξεις είναι προβληματικές. ΑΝ δηλαδή σου δείχνει δέκα βαθμούς περισσότερο από αυτό που έχεις γράψει ως σωστό είναι ανάγκη να ανησυχείς ή όχι. Και αν αυτοί οι βαθμοί είναι δέκα λιγότεροι? Με λίγα λόγια αν δεν ξέρεις τα πλαίσια στα οποία πρέπει να κινούνται αυτές οι ενδείξεις συμφωνώ με τον athanatos πως είναι άχρηστες. Τι να το κάνω να μου πεις πως έχεις 130 ζάχαρο αν δεν ξέρω πως ότι είναι πάνω από 120 είναι προβληματικό?enias έγραψε:athanatos έγραψε:...για να τις έχεις να κάνεις τη σύγκριση στο μέλλον...
Φιλικά Κώστας
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Ξέρεις τουλάχιστον ότι πρέπει να πας σε παθολόγο!MacPap έγραψε:Τι να το κάνω να μου πεις πως έχεις 130 ζάχαρο αν δεν ξέρω πως ότι είναι πάνω από 120 είναι προβληματικό?
Δεν είμαστε ντε και μηχανικοί, ο σκοπός είναι να ξέρουμε πάνω κάτω τι πάει στραβά, γιατί σε πολλές περιπτώσεις μηχανικοί της παλιάς σχολής, μόλις δουν κάτι να πάει στραβά που δεν αντιλαμβάνονται απο που είναι, αρχίζουν τις αλλαγές: μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές κτλ. εως ότου να πετύχουν τι φταίει. Κι αν το πετύχουν... εντωμεταξύ εσύ πληρώνεις όλα αυτά που ο άλλος άλλαξε γιατί νόμιζε οτι έφταιγαν, και αυτός ο λογαριασμός μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τα 1000€-1500€ που σε ορισμένες περιπτώσεις συμφέρει να πετάξεις το αμάξι.
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:05
- Τοποθεσία: Αθήνα-Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικό για αυτοκίνητα (OBD2)
Kώστα η βλέπεις σωστά η δεν βλέπεις τίποταMacPap έγραψε:Ούτε αυτό είναι σωστό διότι δεν ξέρεις από ποιό σημείο και μετά οι ενδείξεις είναι προβληματικές. ΑΝ δηλαδή σου δείχνει δέκα βαθμούς περισσότερο από αυτό που έχεις γράψει ως σωστό είναι ανάγκη να ανησυχείς ή όχι. Και αν αυτοί οι βαθμοί είναι δέκα λιγότεροι? Με λίγα λόγια αν δεν ξέρεις τα πλαίσια στα οποία πρέπει να κινούνται αυτές οι ενδείξεις συμφωνώ με τον athanatos πως είναι άχρηστες. Τι να το κάνω να μου πεις πως έχεις 130 ζάχαρο αν δεν ξέρω πως ότι είναι πάνω από 120 είναι προβληματικό?enias έγραψε:athanatos έγραψε:...για να τις έχεις να κάνεις τη σύγκριση στο μέλλον...
Φιλικά Κώστας
δεν υπάρχει περίπτωση να δείς λάθος ενδείξεις γιατί βλέπεις ότι βλέπει και ο εγκέφαλος.
αν δεις εσύ λάθος ενδείξεις θα τις δεί και ο εγκέφαλος, αρα μπορεί να συμβεί τα ανεπανόρθωτο, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί ποτέ, μιας και οι ασφαλιστικές δικλίδες του εγκεφάλου δεν επιτρέπουν λάθη, και αν δεί ότι κάτι δεν πάει καλά, εστω και απο λάθος αισθητήρα θα σε βάλει σε safe mod λειιτουργία για να προστατεύσει από οποιαδήποτε ζημιά.
οπότε ότι και να λέμε περί λάθους χρόνου ενδειξης είναι άτοπο
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA