Θὰ μοῦ πεῖτε πῶς ὀρίζεται "ὁ πλοηγὸς τῆς προκοπῆς".
- Νὰ μὴν "κολλάει" τὸ λογισμικό.
- Νὰ ἔχει ἀξιόπιστους χάρτες.
- Νὰ μὴν βγάζει τὴν διαδρομὴ Ἰθάκη-Θράκη μέσω Ἀρεοπόλεως.
- Νὰ ἔχει ὑποστήριξη.
Αὐτὸ εἶναι τὸ λιγότερο. Ἀγοράζεις ἕνα τροφοδοτικὸ 12VDC (μὲ εἴσοδο 220V/50Hz) καὶ καθάρισες γιὰ κάθε συσκευή.Tassos έγραψε:Τέλος είναι καλό να μπορείς να το φορτήσεις και το ρεύμα πόλης 220 V όχι μόνο από τη πρίζα του αυτοκινήτου.
Σαν οπαδός της τεχνολογίας, άρα και οπαδός των GPS, τα εμπιστεύομαι τυφλά (δυστυχώς)xrisa έγραψε:
Τί μπορεί να πάθει κάποιος που ακολουθεί πιστά μια συσκευή GPS...
Επιστρέφω να σχολιάσω αυτό το πόστ που έκανα πριν καιρό για να σας ενημερώσω οτι η συγκεκριμένη εταιρία ανανέωσε τους χάρτες της και είναι πάρα πολύ καλοί πλέον. Έχουν και την Εγνατία και την παράκαμψη Αγρινίου, και τις αλλαγές στις μονοδρομήσεις.enias έγραψε:Χωρίς ακρότητες, απο 150€ μέχρι 300€ βρίσκεις ενα αρκετά αξιόπιστο μηχάνημα. Οσον αφορά τους χάρτες, οι περισσότεροι βρίσκονται ήδη σε καλό σημείο, αλλα πάντα καλύτεροι είναι και αυτοι που έχουν συχνές ανανεώσεις. Σημαίνει οτι η εταιρία ασχολείται με την πελάτη της και μετά την αγορά.
Το λέω αυτό γιατί υπάρχει μια εταιρία που τα πρεηγούμενα χρόνια έιχε τους καλύτερους χάρτες για την Ελλάδα. Ξαφνικά εξαγοράστηκε απο μια αλλη η οποία δεν είχε τοσο καλούς χάρτες για την Ελλάδα και απο τότε σταμάτησαν οι ενημερώσεις. Η συγκεκριμένη εταιρία έχει να κάνει ενημέρωση στο χάρτη της απο το 2008 και συνεπώς της λείπουν η τελειωμένη Εγνατία, η παράκαμψη Αγρινίου και πολλοί μονόδρομοι μέσα σε πόλεις που άλλαξαν φορά απο το 2008. Και επειδή αναφέρομαι σε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά θα πώ και το όνομα της, είναι η Geointelligence που έβγαζε τους πασίγνωστους χάρτες Destinator.