Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Το ζήτημα είναι ότι το μοντέλο της επαρχίας στις συγκοινωνίες δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αθήνα όπως έχει δείξει το πείραμα των ΣΕΠ το 1992.
Τάσος
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών
Γιατί αυτό δεν πέτυχε?
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών
Γιατί η ποιότητα υπηρεσιών ήταν κακή εκτός των ωρών αιχμής. Υποθέσεις κάνω μήπως να ανοίξεις το θέμα;
Τάσος
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών
Δεν έχω στοιχεία για να ανοίξω θέμα αλλά θυμάμαι πως τότε ο κόσμος ήταν χαρούμενος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες....
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών
Από ένα ρεπορτάζ της τηλεόρασης τότε ο κόσμος ήταν ικανοποιημένος τα πρωινά και δυσαρεστημένος μετά το απόγευμα.
Τάσος
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Όρκο δεν παίρνω διότι ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα λεωφορεία. Ούτε σαν επιβάτης ούτε σαν συνοδηγός στον δρόμο.
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Αν και θεωρώ ότι είσαι καλύτερος οδηγός από μένα (σοβαρολογώ) θα βελτιώνονταν ο τρόπος που βλέπεις τα λεωφορεία αν σκεφτείς πόσα άτομα μεταφέρουν και τους δίνεις την προτεραιότητα ακόμα κι αν δε σε υποχρεώνει ο ΚΟΚ.
Για τις ιδιωτικές συγκοινωνίες θα τα πούμε μόλις μπορέσω να γράψω. Πάντως ο ιδιώτης δεν μπορεί να προσφέρει καλές υπηρεσίες όλο το 24ωρο.
Τάσος
Για τις ιδιωτικές συγκοινωνίες θα τα πούμε μόλις μπορέσω να γράψω. Πάντως ο ιδιώτης δεν μπορεί να προσφέρει καλές υπηρεσίες όλο το 24ωρο.
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και με θεωρώ μέτριο οδηγό.
Σχετικά με τα λεωφορεία τώρα ένα θέμα είναι να τους παραχωρείς την προτεραιότητα ένα άλλο θέμα είναι επί παραδείγματι να μην μπαίνουν για την βόλεψη τους στις εσοχές που έχουν δημιουργηθεί για να μην κλείνουν μια λωρίδα όταν από/επιβιβάζουν κόσμο...
Σχετικά με τα λεωφορεία τώρα ένα θέμα είναι να τους παραχωρείς την προτεραιότητα ένα άλλο θέμα είναι επί παραδείγματι να μην μπαίνουν για την βόλεψη τους στις εσοχές που έχουν δημιουργηθεί για να μην κλείνουν μια λωρίδα όταν από/επιβιβάζουν κόσμο...
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Ενας λόγος που το κάνουν είναι ότι αν μπουν αποκλείεται να βρεθεί οδηγός που θα τους αφήσει προτεραιότητα για να ξαναμπούν στο δρόμο . Εαν αυτό μεταφράζεται σε ένα λεπτό αναμονή ανα στάση τότε καταλαβαίνεις τι σημαίνει για το δρομολόγιο.
Τάσος
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6662
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)
Αυτό δεν με ενδιαφέρει γιατί έτσι που το κάνουν γίνονται επικίνδυνοι κλίνοντας 1 λωρίδα. Διότι οι από πίσω για να τους περάσουν μπαίνουν οι άλλοι στις παράπλευρες λωρίδες και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας βλέπε Συγγρού αυτό είναι πολλές φορές μοιραίο....