Όπως αναφέρει το κείμενο, σε μία και μόνο διασταύρωση, στην συμβολή των Λ. Ποσειδώνος και Καλαμακίου, καταγράφονταν 34 παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη την ώρα, ΠΟΥ ΑΝΑΓΕΤΑΙ σε 800 παραβιάσει το 24ωρο. Βλέπετε το πονηρό σημείο; Το 34 παραβιάσεις την ώρα είναι ένα νούμερο που δεν το εξηγεί καθόλου (προφανώς από κάπου το πήρε, δηλαδή του το έδωσαν). Είναι μέγιστο νούμερο (προφανώς) την 1η ημέρα εφαρμογής ή ήταν νούμερο που επαναλαμβανόταν για πολλές ώρες της ημέρες και για πολλές ημέρες; Επαναλαμβάνω ότι το συγκεκριμένο νούμερο είναι το μέγιστο που καταγράφηκε σε όλη την διασταύρωση (και στα 4 ρεύματα κυκλοφορίας) και αφορά μία ώρα αιχμής και - ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ - είναι προϊόν απάτης κατά την μέτρηση από την κάμερα (αυτό το εξηγώ παρακάτω). Τώρα, ο εν λόγω δημοσιογράφος, για άγνωστους λόγους (λέγε με €€€) κάνει αναγωγή αυτού του μέγιστου αριθμού σε ολόκληρη την ημέρα και γράφει για 800 παραβιάσεις την ημέρα σε ένα και μόνο φανάρι (που είναι πάνω από 4 φανάρια). Μάλιστα, μαρτυρά και μόνος του τον εαυτό του, όταν γράφει πως, όταν έμαθαν για το φανάρι οι οδηγοί, οι παραβιάσεις (μέγιστος αριθμός) έπεσε στις 16 την ώρα, που με ΑΝΑΓΩΓΗ είναι 400 στο 24ωρο.
Πάμε τώρα να γράψουμε την δική μου θεωρία για όλα αυτά για να γνωρίζουμε για τι πράγμα πρόκειται:
- Ο δημοσιογράφος σίγουρα έχει δεχθεί την πληροφορία και την οικονομική βοήθεια της εταιρείας που έβαλε τις κάμερες, οπότε, όπως οι αντίστοιχοι στα κανάλια, κάνουν την τρίχα τριχιά και γράφουν ό,τι τους κατέβει.
- Οι κάμερες αυτές είναι οπτικές και IR, οπότε δεν μπορεί να γίνει επαλήθευση της παράβασης από μακριά. Κανονικά θα πρέπει να δίνεται το πλήρες βίντεο στους οδηγούς, ώστε να γνωρίζουν πώς έχει γίνει η παράβαση.
- Είναι 100% σίγουρο (στην Ελλάδα βρισκόμαστε) ότι έχουν ρυθμίσει την κάμερα να πιάνει τα αυτοκίνητα πάνω στην διασταύρωση και να στέλνει κλήση ασχέτως των συνθηκών του δρόμου, ακριβώς όπως γινόταν και στις ΗΠΑ σε ανάλογα περιστατικά κατά το παρελθόν. Πέραν του κόλπου με το πορτοκαλί φανάρι* (μειώνουν τον χρόνο του πορτοκαλί, ώστε να έχουν παραβάτες με κόκκινο), είναι δεδομένο ότι, αν σταματήσεις πάνω στην διασταύρωση, αφού περάσεις με πράσινο, π.χ. αν πεταχτεί ένας πεζός, θα σε γράψει και δεν πρόκειται ΚΑΝΕΙΣ να εξετάσει το γιατί βρέθηκες εντός του οπτικού πεδίου της κάμερας ή γιατί έκοψες και έμεινες εκεί με κόκκινο φανάρι, ενώ είχες περάσει κανονικά με πράσινο. Σκοπός είναι (σε αυτό βλ. και το 1) να φανεί η χρησιμότητα της κάμερας και να πουλήσει η εταιρεία περισσότερες κάμερες, ώστε να βγάζουν όλοι χρήμα με παράνομο τρόπο. Από τους 34 παραβάτες την μέγιστη ώρα αιχμής, είναι ζήτημα αν οι 10 έχουν κανονική παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Οι περισσότεροι, επειδή γνωρίζω πολύ καλά την συγκεκριμένη διασταύρωση, έχουν μείνει στην μέση του δρόμου λόγω ανάσχεσης της κυκλοφορίας.
Τοποθετήθηκαν οι ανιχνευτές παραβίασης κόκκινου – Σε ποια σημεία;
Ο τίτλος αναφέρει καθαρά ότι το άρθρο μιλάει για τα σημεία τοποθέτησης των καμερών. Πουθενά στο άρθρο δεν αναφέρει τα σημεία. Μιλάει αόριστα για την Λ. Ποσειδώνος, δηλαδή από Πειραιά μέχρι Σούνιο, αν το πάρεις με την γενική έννοια της Παραλιακής.
Σχεδόν 2.000 κλήσεις για κράνος και κόκκινο!
Σε αυτή αναφέρεται σε σχεδόν 2.000 κλήσεις για κράνος και κόκκινο, αλλά στο άρθρο θα δείτε ότι μιλάει για ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ελέγχων σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. Δηλαδή από τα 2-3.000.000 οχημάτων που υπάρχουν στην χώρα, κινήθηκαν πάνω από 100.000.000 στην διάρκεια των 7 ημερών ελέγχου και ήταν παράνομα τα 2.000. Ποσοστό παρανομίας 0,002%, αν θέλουμε να μετράμε σωστά.
Φαντάζομαι καταλάβετε το πώς λειτουργούν οι "δημοσιογράφοι" στην Ελλάδα. Αντικειμενική πληροφόρηση προερχόμενη από τις εταιρείες τοποθέτησης καμερών και την ΕΛ.ΑΣ. Τεράστια αντικειμενικότητα...!!!
Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;
Ευχαριστώ.Που καταγράφονταν 800 παραβιάσεις «κόκκινου» την ημέρα;
Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος της Περιφέρειας Αττικής με το οποίο εγκαταστάθηκαν δύο κάμερες ανίχνευσης της παραβίασης του Ερυθρού σηματοδότη στη συμβολή των Λεωφόρων Ποσειδώνος & Καλαμακίου.
Ειδικότερα αξίζει να σημειωθεί ότι στις πρώτες μέρες λειτουργίας των καμερών σε μία και μόνο διασταύρωση της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τη Λεωφόρο Καλαμακίου η κάμερα κατέγραφε κατά μέσο όρο 34 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη την ώρα που ανάγεται σε περίπου 800 παραβιάσεις το 24ωρο.
Με τη λειτουργία της κάμερας, η εγκατάσταση της οποίας ανακοινώθηκε από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στις 30 Ιουλίου, αλλά και με αφορμή το γεγονός ότι οι πολίτες άρχισαν να παρατηρούν την ύπαρξη της, οι παραβιάσεις μειώθηκαν σε 16 την ώρα δηλαδή περίπου 400 την ημέρα. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό αφού οι παραβιάσεις υποδιπλασιάστηκαν μόνο υπό την γνώση ότι υπάρχει τεχνικό μέσο που τις καταγράφει.
Δεδομένου ότι η παραβίαση του Ερυθρού σηματοδότη είναι η σοβαρότερη και πιο επικίνδυνη παραβίαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας η οποία συνήθως επιφέρει σοβαρά ατυχήματα ή δυστυχήματα ο Περιφερειάρχης Αττικής είναι αποφασισμένος σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, να επεκτείνει την εγκατάσταση και λειτουργία των καμερών σε πολλές διασταυρώσεις στις οποίες συχνά συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα συνέπεια παραβιάσεων του Ερυθρού σηματοδότη.
Ο Γιώργος Πατούλης επισήμανε σχετικά ότι: «Εφαρμόζοντας το στρατηγικό μας σχέδιο για την οδική ασφάλεια, παρεμβαίνουμε με στοχευμένες δράσεις και αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα τεχνολογίας, στα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής ενώ ταυτόχρονα με κάθε τρόπο επενδύουμε στην πρόληψη και την αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά στους πολίτες. Θα συνεχίσουμε με την ίδια δυναμική σε όλο το εύρος της Αττικής».